MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Wydział Komunikacji i Dróg
Sala obsługi klienta - (parter) - stanowiska 5,6.
Tel.: 41 276-09-04
Skrzynka ePUAP: SP_STCE/Skrytka
!!! Uwaga !!!
Pomiędzy godziną 11.00 a 11.30 pracownicy Wydziału Komunikacji i Dróg obsługujący klientów na "Sali Obsługi Klienta" (parter) mają przerwę śniadaniową, dlatego w tym czasie obsługa interesantów jest wstrzymana.
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ?
- Osobiście (składając zawiadomienie w Wydziale Komunikacji i Dróg);
- przez pełnomocnika, (wzór pełnomocnictwa w załączeniu);
- korespondencyjnie (wysyłając zawiadomienie na adres Starostwa Powiatowego);
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek o wydanie zatrzymanego dowodu rejestracyjnego lub
- Wniosek o elektroniczne odblokowanie dowodu rejestracyjnego;
- Pokwitowanie z Policji o zatrzymaniu dowodu rejestracyjnego;
- Dokument potwierdzający ustanie przyczyny zatrzymania dowodu rejestracyjnego -zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego;
- Polisa OC;
- Dokument tożsamości (w przypadku osoby fizycznej dowód osobisty, w przypadku przedsiębiorców wypis z KRS);
- Upoważnienie w przypadku działania przez pełnomocnika (oryginał)
- W przypadku zatrzymania dowodu rejestracyjnego przed przerejestrowaniem pojazdu do jego odbioru należy dołączyć również dokumenty potwierdzające prawo własności pojazdu np. umowa sprzedaży, umowa zamiany, umowa darowizny, faktura VAT lub rachunek uproszczony, prawomocne orzeczenie sądu o prawie własności.
OPŁATY
Opłata NIE JEST WYMAGANA.
17,00 zł – opłata za pełnomocnictwo
pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu jest zwolnione z opłaty skarbowej
Nr Konta dla opłat skarbowych (np. za pełnomocnictwo)
Urząd Miasta w Starachowicach
ul. Radomska 45
Bank PKO BP SA.
21109025900000000148602940
(w tytule przelewu należy wpisać czego dotyczy opłata)