MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Wydział Komunikacji i Dróg
Sala obsługi klienta - (parter) - stanowiska 5,6.
Tel.: 41 276-09-04
Skrzynka ePUAP: SP_STCE/Skrytka
WAŻNE !!!
Pomiędzy godziną 11.00 a 11.30 pracownicy Wydziału Komunikacji i Dróg obsługujący klientów na "Sali Obsługi Klienta" (parter) mają przerwę śniadaniową, dlatego w tym czasie obsługa interesantów jest wstrzymana.
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ?
- Osobiście (składając zawiadomienie w Wydziale Komunikacji i Dróg);
- przez pełnomocnika, (wzór pełnomocnictwa w załączeniu);
- korespondencyjnie (wysyłając zawiadomienie na adres Starostwa Powiatowego);
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek o wpis lub wykreślenie zastawu rejestrowego;
- Dowód rejestracyjny;
- Aktualny lub pełny odpis z rejestru zastawów lub zaświadczenie wydane przez centralną informację o zastawach rejestrowych wskazujące, że dany podmiot jako zastawca określonego przedmiotu zastawu rejestrowego jest wpisany do rejestru zastawów pod daną pozycją rejestru zastawów w przypadku wniosku o wpis zastawu rejestrowego lub Odpis prawomocnego postanowienia sądu prowadzącego rejestr zastawów o wykreśleniu zastawu rejestrowego na pojeździe z rejestru zastawów lub pisemną informację o wykreśleniu zastawu rejestrowego pod danym numerem pozycji rejestru zastawów wraz z podaniem daty wykreślenia oraz nazwy sądu, który wydał postanowienie o wykreśleniu tego zastawu w przypadku wniosku o wykreślenie zastawu;
- Dokument tożsamości (w przypadku osoby fizycznej dowód osobisty, w przypadku przedsiębiorców wypis z KRS);
- Upoważnienie w przypadku działania przez pełnomocnika (oryginał).
OPŁATY
Opłata za wpis/ wykreślenie wpisu o zastawie rejestrowym NIE JEST WYMAGANA.
17,00 zł – opłata za pełnomocnictwo
pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu jest zwolnione z opłaty skarbowej
Nr Konta dla opłat skarbowych (np. za pełnomocnictwo)
Urząd Miasta w Starachowicach
ul. Radomska 45
Bank PKO BP SA.
21109025900000000148602940
(w tytule przelewu należy wpisać czego dotyczy opłata)